Kako izveštava portal Truity, potražnja za grafičkim dizajnerima bi do 2028. trebalo da poraste za najmanje dva procenta. Ovaj posao će ostati važan u marketingu, a sa povećanjem oglašavanja zbog dostupnosti digitalnog marketinga porašće i potreba za grafičkim dizajnerima. Konkurencija će takođe porasti, pa će profesionalci u ovom svetu morati da stalno prate trendove i ovladavaju novim alatima, što će ovaj posao učiniti još dinamičnijim.
Karijera u grafičkom dizajnu je atraktivna i zbog fleksibilnosti koju nosi freelance režim rada, za koji se mnogi profesionalci danas odlučuju. Puno je razloga zbog kojih mnogi dizajneri preferiraju honorarni posao: klizni sati, rad na daljinu, zarada ništa manja nego u kancelariji. O tome nešto više u narednoj sekciji.
Kratkoročnih poslova u grafičkom dizajnu, čak i na domaćem tržištu, takođe ima napretek. Jedan od brzih načina da se oprobate u ovoj profesiji jesu dizajnerski konkursi. Šanse za to da se mladi dizajneri takmiče i zarade manje svote dok uče zanat i pritom portfolio napune usvojenim rešenjima, poput rebrendiranja, dizajna logoa i etiketa na sajtovima (npr. na portalu Geelancer), uvek postoje. Ovo je sjajan način da već tokom školovanja testirate kreativnost i opipate puls tržišta.